Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να κλείσετε τον Global Manager και κατόπιν να τον ανοίξετε ξανά. Κατόπιν η πλατφόρμα θα λειτουργήσει κανονικά χωρίς πρόβλημα. Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται είτε γιατί ο Global Manager πραγματικά είναι κλειστός είτε γιατί μπορεί σαν πρόγραμμα να έχει “κολλήσει” και να μην λειτουργεί σωστά, είτε γιατί είχατε μια σύντομη διακοπή ρεύματος με αποτέλεσμα να αλλάξει η ip σας χωρίς να προλάβει να ενημερωθεί ο Global Manager γι’ αυτό. Σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις αρκεί να τον κλείσετε και να τον ανοίξετε πάλι.
Το πλήρες μήνυμα που εμφανίζεται είναι :
Αυτός ο ο School κωδικός δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί σε χώρο εκτός του φροντιστηρίου. Αν είστε μέσα στο φροντιστήριο τότε θα πρέπει να ανοίξετε τον Global Manager σε οποιονδήποτε υπολογιστή εντός του φροντιστηρίου και να τον αφήσετε ανοιχτό για όσο διάστημα θέλετε να δουλέψετε με School άδειες. Όταν ο Global Manager είναι ανοιχτός δοκιμάστε ξανά να μπείτε στην πλατφόρμα.