Ένα ζήτημα που είναι σημαντικό αφορά τις περιπτώσεις που εμφανίζεται κάποιο μήνυμα σφάλματος κατά την χρήση ή εγκατάσταση της πλατφόρμας. Το γρηγορότερος τρόπος αντιμετώπισης του σφάλματος είναι να αναζητήσετε μέσα στο site μας κάποιο άρθρο που να εξηγούμε ήδη πως θα λύσετε το πρόβλημα. Ο καλύτερος τρόπος να κάνετε την αναζήτηση είναι μέσω του νέου εργαλείου αναζήτησης της βοήθειας που έχουμε προσθέσει στον Global Manager.
Ανοίξτε το κουμπί “Παραγγελίες” και κατόπιν το υπομενού “Βοήθεια” όπως φαίνεται στην εικόνα. Εκεί πατήστε “Αναζήτηση βοήθειας” στο πλαίσιο που θα ανοίξει γράψτε ένα μέρος του μηνύματος που εμφανίστηκε. Ο Global Manager θα κάνει μια αναζήτηση στο learnsoft.gr χρησιμοποιώντας την μηχανή της google θα εντοπίσει το άρθρο που σας χρειάζεται και θα ανοίξει την σχετική ιστοσελίδα.
Αν είστε κάπου που δεν έχετε πρόσβαση στον Global Manager μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες που περιγράφονται στο άρθρο Πως θα βρω αυτό που ψάχνω.
Στην περίπτωση που δεν καταφέρετε να εντοπίσετε το άρθρο που θα σας βοηθήσει να λύσετε το πρόβλημα ο αμέσως πιο γρήγορος τρόπος είναι να πάρετε ένα Print Screen όλης της οθόνης και να το στείλετε στο τμήμα υποστήριξης (support@learnsoft.gr). Η απάντηση μπορεί να χρειαστεί να έρθει σε σας από μερικά λεπτά ή το πολύ σε λίγες ώρες. Η μόνη περίπτωση να αργήσουμε περισσότερο είναι να πρόκειται για κάποιο σφάλμα που δεν έχουμε εντοπίσει μέχρι τώρα κάτι που πλέον είναι πάρα πολύ σπάνιο.
Εναλλακτικά μπορείτε να στείλετε φωτογραφία της οθόνης χρησιμοποιώντας το κινητό σας και αποστέλλοντας το πρόβλημα στην σελίδα μας στο facebook www.facebook.com/learnsoft.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι τα email και τα μηνύματα στην σελίδα μας στο facebook έχουν πολύ μεγάλη προτεραιότητα στην απάντηση και τα βλέπουμε καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας συνεχώς. Δεν είναι λίγες οι φορές μάλιστα που θα πάρετε απάντηση ακόμα και σε αργίες.