Αυτό το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω παράγοντες:
α) Η σύνδεσή σας στο internet εκείνη τη στιγμή είχε κάποιο πρόβλημα ή η ταχύτητα που είχατε δεν επαρκούσε. Αν κατεβάζετε αρχεία μέσω torrent και ταυτόχρονα τα windows κατεβάζουν κάποια ενημέρωση ή έχετε ανοιχτές υπηρεσίες streaming π.χ. Netflix, youtube κτλ υπάρχει το ενδεχόμενο να μην μένει αρκετή ταχύτητα για την πλατφόρμα. Κάτι που επίσης είναι πολύ πιθανό να επηρεάζει είναι τα updates των Windows ειδικά αν έχετε Windows 10 και Windows 11. Δείτε σε αυτό το βίντεο πως μπορείτε να περιορίσετε την ταχύτητα λήψης των update των Windows https://youtu.be/qP079-Q9uLg
Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε το router σας ώστε να μην έχετε internet. Αφήστε το κλειστό για 3 λεπτά και ενεργοποιήστε το ξανά. Όταν το internet επανέλθει δοκιμάστε να μπείτε στην πλατφόρμα.
β) Συνδέεστε από δίκτυο που είναι χαρακτηρισμένο ως δημόσιο ή με περιορισμούς. Τέτοια δίκτυα είναι για παράδειγμα το wifi αεροδρομίων ή κάποιας καφετέριας. Αν συνδέεστε από το εταιρικό δίκτυο της εργασίας σας ή από το δίκτυο κάποιας δημόσιας υπηρεσίας τότε είναι πολύ πιθανό ότι το δίκτυο αυτό επιβάλλει περιορισμούς που δεν επιτρέπουν στην πλατφόρμα να λειτουργήσει.
Για να δείτε αν το δίκτυο στο οποίο συνδέεστε είναι ιδιωτικό η δημόσιο ανοίξτε την έναρξη των Windows και πληκτρολογήστε στην αναζήτηση ethernet. Από τα αποτελέσματα της αναζήτησης επιλέξτε Ρυθμίσεις Ethernet και στο παράθυρο που θα ανοίξει θα δείτε την σύνδεσή σας. Κάντε ένα κλικ πάνω της και εκεί θα δείτε αν είναι χαρακτηρισμένη ως ιδιωτική ή δημόσια. Στην περίπτωση που συνδέεστε από κάποιο δίκτυο εταιρίας ή δημόσιας υπηρεσίας θα πρέπει να μιλήσετε με τον τεχνικό υπεύθυνο του δικτύου.
γ) Υπάρχει τείχος προστασίας (firewall) που δεν επιτρέπει την σύνδεση. Στις οδηγίες του βήματος (β) όταν φτάσετε στο σημείο που μπορείτε να δείτε αν η σύνδεσή σας είναι ιδιωτική ή δημόσια θα βρείτε την επιλογή «ρύθμιση παραμέτρων τείχους προστασίας και ρυθμίσεων ασφαλείας». Επιλέξτε την και στο καινούργιο παράθυρο εντοπίστε την επιλογή «Να επιτρέπεται μια εφαρμογή μέσω του τείχους προστασίας». Στο νέο παράθυρο πατήστε το κουμπί «αλλαγή ρυθμίσεων» και κατόπιν το κουμπί «αποδοχή άλλης εφαρμογής». Κατόπιν πατήστε το κουμπί «αναζήτηση» και μεταβείτε στον φάκελο C:\Αρχεία εφαρμογών (x86)\LearnSoft\AthinaGlobalPlatform. Επιλέξτε το αρχείο AthinaGlobalPlatform.exe και πατήστε «άνοιγμα». Ακολουθήστε την ίδια διαδικασία ξεκινώντας με το κουμπί «αναζήτηση» ώστε να προσθέσετε και τα αρχεία AppUpdateCopy.exe, AthinaGlobalPlatformNET32.exe και AthinaGlobalPlatformNET64.exe. Όταν έχετε προσθέσει όλα τα αρχεία πατήστε το κουμπί «προσθήκη» και κατόπιν “ok”. Δοκιμάστε πάλι να ανοίξτε την πλατφόρμα.
δ) Το αντιβιοτικό σας δεν επιτρέπει την σύνδεση της πλατφόρμας. Θα πρέπει να βάλετε την πλατφόρμα στις εξαιρέσεις του Windows Defender σύμφωνα με τις οδηγίες το παρακάτω βίντεο https://youtu.be/oQn-eA5tgt0. Αν έχετε κάποιο άλλο αντιβιοτικό πχ avast κάντε μια αναζήτηση στο Google γραφοντας avast how to exclude folder για να βρείτε αντίστοιχες οδηγίες (αν έχετε άλλο αντιβιοτικό και όχι το avast αλλάξτε την λέξη avast στην αναζήτηση με το όνομα του αντιβιοτικού που έχετε). Αφού ο φάκελος της πλατφόρμας εξαιρείται δοκιμάστε να ανοίξετε την πλατφόρμα.
ε) Η εγκατάσταση της πλατφόρμας είναι παλιά και πρέπει να κάνετε νέα εγκατάσταση. Αν έχετε φτάσει μέχρι εδώ και το πρόβλημα δεν είναι κάποιο από τα παραπάνω τότε θα πρέπει να καταργήσετε την εγκατάσταση της πλατφόρμας (δείτε οδηγίες https://youtu.be/DOrYs-TBKKo) και μετά να την εγκαταστήσετε ξανά σύμφωνα με τις οδηγίες που ήδη έχετε. Είναι πολύ σημαντικό σ’ αυτή την διαδικασία να κατεβάσετε το εκτελέσιμο της πλατφόρμας ξανά τώρα και να μην χρησιμοποιήσετε κάποιο που είχατε ήδη αποθηκευμένο στον υπολογιστή σας.
στ) Κάποιοι παροχείς υπηρεσιών internet (ISP) όπως η Vodafone έχουν μερικές φορές ενεργές κάποιες πρόσθετες ασφάλειες που αποτρέπουν την χρήση κάποιων υπηρεσιών οπότε η πλατφόρμα δεν μπορεί να λειτουργήσει. Θα πρέπει να μιλήσετε με τον παροχέα σας ώστε να σας ενημερώσουν αν κάποια τέτοια ασφάλεια είναι ενεργή.