Το πρόβλημα οφείλεται στο ότι η ημερομηνία και ώρα του υπολογιστή σας δεν είναι ρυθμισμένη να είναι η τρέχουσα. Αν κοιτάξετε στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης σας θα δείτε ότι έχει ρυθμιστεί σε κάποια παλαιότερη ημερομηνία/ώρα. Αλλάξτε την ημερομηνία/ώρα ώστε να είναι η τρέχουσα και η ενημέρωση θα λειτουργήσει κανονικά.
Το πρόβλημα αυτό μπορεί να εμφανιστεί είτε στην ενημέρωση της πλατφόρμας (LS Global Platform) είτε στην ενημέρωση του Global Manager.
Pingback: Ενημέρωση της πλατφόρμας στην έκδοση 4.7.79 – LearnSoft